Hamile kalmak istiyorsanız beslenme düzeninizde birkaç değişiklik yapmalısınız.

1. İşte hamile kalmak isteyenler için örnek menü...

İşte hamile kalmak isteyenler için örnek menü...

2. Doğurganlığı artıran 5 besin

Doğurganlığı artıran 5 besin

3. Somon: Yale Üniversitesi'nde yapılan bir çalışma sonucunda araştırmaya katılan, çocuk sahibi olamayan kadınların yüzde 63'ünde D vitamini yetersizliği olduğu saptanmıştır.

Somon: Yale Üniversitesi'nde yapılan bir çalışma sonucunda araştırmaya katılan, çocuk sahibi olamayan kadınların yüzde 63'ünde D vitamini yetersizliği olduğu saptanmıştır.

4. Badem: Sağlıklı doymamış yağlar içeren badem kadınlarda doğurganlığı artırırken, içerdiği E vitamini sayesinde de erkeklerde sperm üretimini olumlu yönde etkiliyor.

Badem: Sağlıklı doymamış yağlar içeren badem kadınlarda doğurganlığı artırırken, içerdiği E vitamini sayesinde de erkeklerde sperm üretimini olumlu yönde etkiliyor.

5. Ay çekirdeği: Zengin çinko içeriğiyle hem erkeklerde hem de kadınlarda üreme sağlığı açısından önemli besinler arasındadır. Ancak kalorisi yüksek olduğu için tüketim miktarına dikkat etmek gerekir.

Ay çekirdeği: Zengin çinko içeriğiyle hem erkeklerde hem de kadınlarda üreme sağlığı açısından önemli besinler arasındadır. Ancak kalorisi yüksek olduğu için tüketim miktarına dikkat etmek gerekir.

6. Bulgur: Doğurganlık için kan şekeri dengesi ve insülin duyarlılığı önemli bir konudur. Bulgur, kan şekerini yavaş yükseltir ve yavaş düşürür. Ayrıca metabolizma ve doğurganlık açısından önemli olan B vitaminlerinden de zengindir.

Bulgur: Doğurganlık için kan şekeri dengesi ve insülin duyarlılığı önemli bir konudur. Bulgur, kan şekerini yavaş yükseltir ve yavaş düşürür. Ayrıca metabolizma ve doğurganlık açısından önemli olan B vitaminlerinden de zengindir.

7. Mercimek: Harvard Üniversitesi'nin yaptığı bilimsel çalışmada, bitkisel protein ve demirin doğurganlık için önemli olduğu kanıtlanmıştır. Bitkisel kaynaklı protein ve demir tüketen kadınlarda doğurganlık oranının yüzde 30 fazla olduğu bildirilmiştir.

Mercimek: Harvard Üniversitesi'nin yaptığı bilimsel çalışmada, bitkisel protein ve demirin doğurganlık için önemli olduğu kanıtlanmıştır. Bitkisel kaynaklı protein ve demir tüketen kadınlarda doğurganlık oranının yüzde 30 fazla olduğu bildirilmiştir.

Bu İçeriğe Tepki Ver (en fazla 3 tepki)

Facebook Yorumları